Veebpoe www.kuumoorid.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Kuumoorid OÜ (reg.nr 16117158), asukohaga Nurme 18, 75010 Kose, Harjumaa, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kauba ostmisel.
Veebpoes müüdavate toodete hinnad on märgitud iga toote juurde. Hinnale lisandub vajadusel postikulu.
Kauba kohaletoimetamise hind on fikseeritud summaga 3.99.- eurot. Kohaletoimetamise hind kuvatakse kliendile tellimuse vormistamisel. Kaubale saab kokkuleppel järgi tulla Nurme 18, Kose, Harjumaa.
Kui ostusumma ületab ka pärast sooduskupongi kasutamist 50.- eurot, siis saatmiskulu ei rakendu.
Teave kauba kohta on kuvatud Veebipoes kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks, tuleb toode lisada ostukorvi. Tellimise vormistamiseks tuleb täita kõik vajaliku väljad ning valida sobiv kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanil lõplik summa. Ostu eest saab tasuda pangalingi kaudu.
Võimalik on valida järgmiste pangalinkide vahel:
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Šiaulių Bankas, Medicinos Bankas, Nordea ning OP.
Kui soovite kaupa tellida teistesse riikidesse, tuleb selleks meiega ühendust võtta aadressil info@kuumoorid.ee
Kui kaupa ei ole võimalik tarnida, siis teavitatakse sellest klienti esimesel võimalusel ja tagastatakse raha kogu summa ulatuses esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.
Eritellimuste puhul palun kirjutada info@kuumoorid.ee
Eritellimuse hind ja ooteaeg sõltub tellimuse keerukusest.
Sooduskupongide ja kinkekaartide kasutamine
Veebipoes on võimalik kasutada sooduskuponge. Sooduskuponge jagame erinevate sooduskampaaniate ajal või loosime välja tarbijamängudes ja -küsitlustes osalejate vahel. Info sooduskupongide jagamise või loosimise kohta teeme avalikuks sotsiaalmeedias. Loosimisel teavitame võitjaid personaalselt ja edastame neile personaalse sooduskupongi koodi. Sooduskupongi kehtivuse aeg oleneb konkreetsest kampaaniast või tarbijamängust ja see on kampaaniatingimustes alati välja toodud.
Sooduskupongi koodi saab sisestada Veebipoes ostukorvi lehel “Kupongi kood”. Sisestatud, kehtiv sooduskood kuvatakse ostukorvis, kus on näha koheselt ka allahindlus.
Kohaletoimetamine
Põhiliselt saadame kaupu hetkel veel Eesti siseselt, kuid kui soovid tellida pakki mõnda teise riiki siis kirjuta info@kuumoorid.ee
Kaupu saadetakse järgmiste tarneviisidega:
Omniva ja DPD pakiautomaatidesse- saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 tööpäeva jooksul.
Eelneval kokkuleppel on võimalik kaubale järgi tulla ja Nurme 18, Kose, Harjumaa.
Taganemisõigus
Kui tellitud kaup Sulle mingil põhjusel ei sobi, siis on Sul võimalus 14 päeva jooksul paki kättesaamise hetkest see meile tagasi saata ja/või välja vahetada.
Tagastamisõigus ei kohaldu, kui kaubaks on eritellimusel valmistatud tooted.
Kui oled kaupa kasutanud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on meil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks ja/või ümber vahetamiseks tuleb saata e-kiri info@kuumoorid.ee ning märkida kirjas, kas soovid toote ümber vahetamist teise samaväärse toote vastu või soovid raha tagastamist ning me võtame Sinuga ühendust.
Kauba tagastamise kulud jäävad Sinu kanda, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Kauba ümber vahetamisel jäävad kauba tagastamise kulud samuti Sinu kanda ja uue kauba kohaletoimetamise kulud jäävad meie kanda.
Kaubad saad tagastada meile järgmistel viisidel:
– Tuues kauba Kuumoorid OÜ kontorisse, Nurme 18, Kose, Harjumaa (ainult eelnevalt kokku lepitud päeval ja kellaajal), hoides seeläbi kokku tagastamise kuludelt.
– Endale sobivat tarneviisi kasutades ja selle eest ise tasudes.
Pea palun meeles, et tagastatavat kaupa ootame kirja esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või ootame tõendit, et oled eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava summa kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud (kauba maksumus ja algne tarnekulu).
Sooduskupongiga ostetud kauba puhul reaktiveeritakse kauba tagastamise korral sooduskupongi või kinkekaardi kood ja pikendatakse selle kehtivuse aega 1 kuu võrra.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse kinnitamine või ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kuumoorid.ee või helistada telefonil +372 51 71 985
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Veebipood ei vastuta, kui tarbija on kasutanud toodet valesti ja pole jälginud ohutusjuhendeid.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, siis parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile info@kuumoorid.ee või helistada telefonil +372 51 71 985
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET
Privaatustingimused
Veebipood töötleb isikuandmeid privaatsustingimustes väljatoodud viisidel.